Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Dagens tips: En riktigt fin sminkask

Av Fanny Spjut - 28 november 2011 16:37

Kolla in Yves Rocher´s fina sminkask!


Jag såg den i Yves Rocher´s butik

i gallerian Spiralen i Norrköping.

Jag hade dock inte tid swatcha någonting,

eftersom min mamma var med mig.

Hon gillar inte smink...


Jag har alltså inte känt något på sminket

och vet inte om det är bra eller inte.

Men Yves Rocher brukar leverera.

Paletten ser i alla fall riktigt fin ut!


Jag kommer inte köpa den här asken innan jul,

men kanske efter om den finns kvar.

Om någon släkting läser det här,

så önskar jag mig den i julklapp... ;)



   

 

Så här skriver Yves Rocher om paletten:

Makeup-palett

En unik, komplett makeuppalett med 54 härliga färger

som låter dig förnya din look varje dag!
Variera mellan 24 ögonskuggor, 24 läppglans och 6 rouge.

Naturligtvis får du även applikatorer och en liten spegel.

Den praktiska boxen kan sedan användas som ett fint smyckeskrin.


• 24 ögonskuggor ā 0,7 g
• 24 läppfärger ā 0,5 g
• 6 rouge ā 2 g

 

Asken kostar 349 SEK och

säljs i Yves Rocher´s butiker

och på deras webshop.

www.yves-rocher.se

 

 

 

 
 
Wysteriia

Wysteriia

29 november 2011 15:03

Svar: Visst gör det? :) Ser framemot att få veta mer om det hela :D

http://Wysteriiasblogg.se

 
OhShiny!

OhShiny!

30 november 2011 10:55

Sv: Ja jag gillar ju färgkombon, men inte glittret!
Åh du får visa dem på bloggen sen, tyckte faktiskt om de lacken väldigt mycket. trotts lite halkass hållbarhet!
Ja, träning är bäst, jag är katastrof dålig på att inte kladda med lacken;) haha!
Men om du gillar MUS facebooksida så kan man komma till klubbkvällarna trots att man inte är medlem :D Eller bara snackar med dem i butiken de är så snälla så :D

http://www.ohshiny.blogg.se

Fanny Spjut

30 november 2011 11:02

Jag ska försöka hitta något
bra ljus så jag kan fota lacken.

Jag har redan gillat MUS på facebook. :)
Ja, visst är dem snälla!
När jag kom in med nyklippt hår
fick jag fina komplimanger.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards