Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Fanny Spjut - 2 januari 2012 19:25

Ser ni fram emot något särskilt det här året?

Och då menar jag beautyrelaterade saker.

Någon särskild kollektion, kanske?


Mitt svar: Jag ser mest av allt fram emot

alla kollektioner från MAC!

Det ska också bli kul att se vad IsaDora har komma med.

Jag är väldigt förtjust i deras Jellykiss-stift

och framför allt deras underbara nagellack!

En annan, mer personlig grej, är att jag även i år

kommer att åka på semester till Berlin.

Då blir det garanterat en hel del skönhetsshopping!

 

Om ni vill svara på veckans fråga

är det bara att ni skriver en kommentar!

Av Fanny Spjut - 2 januari 2012 11:33

Nu är jag tillbaka till vardagen från ett intensivt julfirande.

Jag har varken haft tid att blogga eller läsa andra bloggar,

men nu ska det bli som vanligt igen.

Lite skönt, faktiskt!


Jag kommer kanske inte hinna blogga jättemycket,

men en ny "Veckans fråga" och minst en EOTD

kommer i alla fall upp någon gång nu i veckan.


Förresten!

Be en stilla bön för mig,

för idag ska jag till tandläkaren

och laga ett hål!

Aj, aj, aj!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards