Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

EOTD Silver

Av Fanny Spjut - 4 januari 2012 10:50

Här är äntligen en ny EOTD.

Det var på tiden, eller hur?


Jag har dock inte tid att skriva så mycket nu,

jag måste tvätta och plocka undan lite.

Men det är kanske själva bilden som är intressant?


Lite suddig bild, tyvärr! Någon mer än jag som längtar efter bättre ljus?

 

Det var ett tag sen jag sminkade den här,

så jag kommer tyvärr inte ihåg vilka produkter jag har använt.

Det enda jag är säker på är att den supermetalliska silverskuggan

heter Silver (det är en Cybershadow) och kommer från Make Up Store.

Den är helt fantastiskt fin, det är den snyggaste

och mest metalliska silverskugga jag har sett!

 
 
Michan- Beauty by M

Michan- Beauty by M

4 januari 2012 12:01

Snyggt! Jag älskar silverskuggor.
Tycker det passar till allt närsomhelst :)

- Du måste verkligen testa China Glaze. Jag älskar det märket!
Jag rekommenderar Skate Night och Pompom. Båda är helt fantastiska!
Pompom kan dock vara svårt att få tag på då det har utgått, men får du chansen, ta den!
Seniorita Bonita är ett lack som är farligt snyggt också :)

http://texasplays.blogg.se

Fanny Spjut

4 januari 2012 15:08

Tack! :D
Då måste du testa
den här skuggan,
den är otrolig!

Tack för tipsen!
Jag har också hört att
China Glaze har det bästa
svarta lacket, "Liquid Leather".
Det vill jag ha, för jag älskar svarta naglar.

 
Caroline | Makeupedia.se

Caroline | Makeupedia.se[/url]

4 januari 2012 18:07

Jag tänkte precis så när jag såg den första gg! Ville ha den direkt, men kände inte att jag hade förtjänat den just då :)

Fin sminkning förresten!

http://www.makeupedia.se

Fanny Spjut

4 januari 2012 18:35

Tack!

 
OhShiny!

OhShiny!

4 januari 2012 21:18

Sv: nu blir det långt :D
Jag är likadan, är jag depp slänger jag på glitter! Världens bästa antidepprisiva;)

Känner det samma om OPI aldrig testat. tycker de är allt för dyra! Meeen skulle allt bra gärna vilja prova!

Blev riktigt kär i paletten, har dock inte hunnit använda så mycket..

Det var Pretty Woman lacket från Maxi.

Hur underbar är den inte! Green Beatle?? :)

Tack för dina kommentarer, som vanligt varmt i hjärtat!
KRAM!

http://www.ohshiny.blogg.se

Fanny Spjut

5 januari 2012 09:44

Det där lacket från Pretty Woman måste jag skaffa. Sjukt snyggt!

Kram på dig!

 
Hanna

Hanna

5 januari 2012 12:51

Sv: Man tackar man tackar ;D

http://hannaogren.blogg.se

 
Jessica

Jessica

6 januari 2012 00:09

Väldigt fint, älskar hur metallisk den silvriga är!
Lite solljus nu hade inte suttit helt fel.. Hade varit så mycket enklare att få bra bilder på allt från sminkningar till naglar..! :)

http://anderssonpaulsson.blogg.se

Fanny Spjut

6 januari 2012 10:17

Håller med! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards