Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

MAC på BangerHead? forts.

Av Fanny Spjut - 8 februari 2012 09:34

Hanna Ögren har mailat både MAC och BangerHead.

Eftersom jag är lite lat (eller trött, snarare),

struntar jag i att maila dem och hänvisar er till Hannas blogg:

http://hannaogren.blogg.se/


Jag vet att många av mina läsare också läser Hannas blogg,

men till er som inte gör det, rekomenderar jag att ni klickar på länken.



MAC
 
 
Hanna

Hanna

8 februari 2012 12:31

Jag och Viola (Killercolours) håller på mejla med Per från Bangerhead, så vi får se hur detta slutar och vad vi kommer fram till.

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

9 februari 2012 09:17

Riktigt spännande!

 
Wysteriia

Wysteriia

8 februari 2012 12:41

Spännande! Känns ju inte som det är äkta då dom enligt MAC själva är auktoriserade men i en kommentar i ett av hennes inlägg påstår ju bangerhead att det är äkta? Hur kan dom vara så säkra på det själva om dom inte köpt det via mac?

http://Wysteriiasblogg.se

Fanny Spjut

9 februari 2012 09:16

Ja, eller hur?

 
Hanna

Hanna

12 februari 2012 23:18

Sv: Jag har inte ens hunnit prova skuggan än, blää känner mig som en dålig bloggerska! Haha näeemen får se om jag gör nånting med den imorrn :D

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

13 februari 2012 11:02

Den är en riktig godbit!

 
Hanna

Hanna

12 februari 2012 23:32

Iris Apfel kommer inte till Skandinativen.
Shop MAC, Cook MAC-kollektionen blir nog min stora "vårhandlings-kollektion". Förra året gick jag bananas på Quite Cute, nu blir det den här kollektionen.
Vill ha 3 läppstift, 1 cremeblush, I lipbutter och nå mer också.

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

13 februari 2012 11:01

Oh no!! :(
Fast jag kan kanske be mammas
pojkvän som bor i Berlin att handla åt mig.

Jag vill ha 2 quads än så länge.
men förmodlingen kommer jag bli sugen på
mer...det är väldigt typiskt mig! :D

 
Hanna

Hanna

12 februari 2012 23:37

Tack så mycket!
Känns som MACs Lucky Green kan påminna om den, men vet inte om det är en exakt dupe.

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

13 februari 2012 10:58

Ja, jag tänkte nog att
den är ganska lik. :)

 
Michan- Beauty by M

Michan- Beauty by M

13 februari 2012 11:18

- Tack så mycket! :)

Åh, newfoundlands är är mysiga! Som gosiga björnar :D

Vilket av lacket menar du? :D

http://texasplays.blogg.se

Fanny Spjut

14 februari 2012 19:07

Ja, synd att hon ska dregla så oerhört bara!;)
Jag ska lägga upp en bild på henne.

South Beach menade jag.

 
Caroline | Makeupedia.se

Caroline | Makeupedia.se[/url]

16 februari 2012 16:31

Inte för jag vet säkert, men de säljer ju i princip samma "udda" MAC-produkter som StrawberryNet, CDWOW osv. De verkar vara produkter som säljer mindre bra och ligger förmodligen och samlar damm hos många. Men det är bara min gissning!

http://www.makeupedia.se

Fanny Spjut

20 februari 2012 10:25

Ja, fast lagret borde ju ändå sina till slut.
Det är ju flera år gamla LE-grejer.
Ärligt talat skulle jag inte våga handla MAC
på StrawberryNet eller CDWOW (eller liknande)
heller. Men tack för svaret! :)
Kram!

 
Hanna

Hanna

16 februari 2012 19:43

Sv: Tack så mycket, jag gillar också turkost och brunt ihop :D

Expensive Pink var supersvår å få bild! Ska försöka fota i dagsljus då jag har den nästa gång.

http://hannaogren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards