Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny Spjut - 20 maj 2011 14:07

Jag kan bara skriva snabba inlägg just,

för mitt internet stängs av då och då.

Försvinner internet så försvinner också inlägget.

Därför slänger jag bara in en bild lite snabbt.

Om ni undrar något om den här mejken

är det bara att kommentera.


Passar i princip alla ögonfärger.

Av Fanny Spjut - 18 maj 2011 13:00

Mitt muppiga internet krånglar igen.

Det är för långsamt och ostabilt för att lägga in bilder.

Så därför tänkte jag passa på att ställa en fråga till er.


Är det någon som kan tipsa om smink och skönhet i tyskland?

Jag ska till Berlin i början av juli

och skulle vilja ha lite shoppingtips.

Jag har planerat att köpa en hel del smink från BeYu

(ett tyskt märke som är kan beskrivas som en blandning

av IsaDora och Viva la Diva) och kanske något från Benefit.

Har någon kanske varit i Berlin nyligen och vet hur utbudet är?

Jag vill gärna köpa inhemskt/udda smink som jag aldrig har testat förr.

Jag har varit Tyskland tre gånger förut, men mitt minne sviker.

Skriv en kommentar och tipsa!


Av Fanny Spjut - 11 maj 2011 11:33

Nu har det gått en och en halv vecka

sen jag bloggade senast. Det är oacceptabelt.

Jag måste, måste, MÅSTE bli bättre på att blogga.


Hur som helst, jag var ute och shoppade igår.

Det lite nya grejer som jag snart ska visa upp här i bloggen.

Och så måste jag skärpa till mig och lägga in en EOTD också.

Ett nytt "Dagens tips" skulle inte heller skada.


Till mitt försvar måste jag ända säga att jag skrev ett inlägg igår.

Men mitt muppiga internet dog, så det försvann.

MYCKET frustrerande!!


Och så kan jag också nämna mitt besvärliga nageltrång

som jag har på mitt högra långfinger.

Det blir bara värre för varje dag (jag har haft det sen fredag)

så det det börjar kännas ordentligt.

Jag har gjort ett spritomslag och dränerat,

vi får se om det hjälper. Annars måste jag nog gå till doktorn.

Jag är livrädd för att nageln ska ramla av.

Jag tänkte ta bild på eländet, men jag antar att det inte är något ni vill se.

Inte så fräscht att visa upp i en skönhetsblogg, eller hur?


Nu måste jag ner till tvättstugan.

Vi får se när jag orkar skriva nästa inlägg.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards