Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Veckans fråga v. 29

Av Fanny Spjut - 16 juli 2012 23:04

Finns det någon särskild produkt

som ni brinner lite extra för?

Vad är det första ni tittar på

när en ny kollektion kommer ut?


Mitt svar: Min favoritprodukt är ögonskugga!

Det är enligt mig den roligaste produkten.

Jag har ca 500-600 skuggor om man räknar dem i paletterna.

Det säger väl något om min passion/besatthet?

På andra plats kommer läppstift.

När en ny kollektion kommer ut, tex. en från MAC,

tittar jag först på ögonskuggorna, sen på läppstiften.


Om ni vill svara på veckans fråga

är det bara att ni skriver en kommentar!

 
 
Caroline

Caroline

17 juli 2012 01:36

Rouge tror jag automatiskt kikar efter först, men annars läppstift och nagellack!

http://www.makeupedia.se

Fanny Spjut

17 juli 2012 15:49

Rouge gillar jag, men jag har ofta
svårt att hitta rätt nyans.
Jag har väldigt gul hy...
Så jag brukar titta om rouget är tillräckligt
varmt, är det inte det får det vara.

Nagellack är alltid kul! :)
Det kommer nog trea på min lista.
Förut var jag inte så intresserad
av lack, men nu blir jag bara mer och mer
nördig! ;)
För ett år sen hade jag 4 lack,
nu har jag 112 st! :)

 
Mia

Mia

6 augusti 2012 06:12

Jag tittar också på ögonskuggor först :)

http://www.miasmakeup.se

Fanny Spjut

6 augusti 2012 12:51

Själv är jag ett riktigt freak
när det kommer till ögonskuggor.
Min absoluta favoritprodukt! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards