Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Längesen sist

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen,

så nu kan jag lägga upp bilder.

Jag ska försöka börja uppdatera ofta.

Men om just nu är jag i en trött period,

så det kanske inte blir så mycket inlägg.

Jag känner mig inte så inspirerad nu,

men jag vill inte lägga bloggen på is heller.

Jag ska som sagt försöka att blogga!


Igår gjorde jag två olika sminkningar som jag fotade.

Nu måste jag bara välja ut bilder, redigera och göra själva inläggen.

Med min låga enegi är det ganska jobbigt att fixa,

särskilt när jag inte är direkt bloggsugen.

Så det kommer nog att dröja innan två fräscha EOTD´s dyker upp.

Jag kommer att lägga upp lite annat till dess.


Och så vill jag be om ursäkt för att jag inte har läst

eller kommenterat era bloggar så mycket!

Jag har inte haft tid och ork till det.

Jag följer så många bloggar,

så ibland kan det bli lite för mycket. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 20:40


Jag har fortfarande ingen ny EOTD på gång. Jag måste verkligen få tummen ur och fixa en... Tills dess lägger jag upp lite gamla sminkningar.   Här är en look från augusti 2011. Jag är inte så jättestolt över den. Den är liksom inget särsk...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards