Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Veckans fråga v. 1

Av Fanny Spjut - 2 januari 2012 19:25

Ser ni fram emot något särskilt det här året?

Och då menar jag beautyrelaterade saker.

Någon särskild kollektion, kanske?


Mitt svar: Jag ser mest av allt fram emot

alla kollektioner från MAC!

Det ska också bli kul att se vad IsaDora har komma med.

Jag är väldigt förtjust i deras Jellykiss-stift

och framför allt deras underbara nagellack!

En annan, mer personlig grej, är att jag även i år

kommer att åka på semester till Berlin.

Då blir det garanterat en hel del skönhetsshopping!

 

Om ni vill svara på veckans fråga

är det bara att ni skriver en kommentar!

 
 
Wysteriia

Wysteriia

3 januari 2012 15:55

Oj bra fråga! inte tänkt på det faktiskt....haha :D

http://Wysteriiasblogg.se

 
Hanna

Hanna

4 januari 2012 06:27

Hahha oj så många kommentarer, tack så mycket!

Näee Trax och Sketch är inte lika varandra, däremot vill jag ha Trax i min samling, haha tror jag måste ta å köpa den snart! :D.

Symptuous Olive har redan blivit en av mina favoritskuggor! Åhh blir så glad då man lyckas pricka in en riktig fullträff då man beställt :D.

Jag fotar ALLTID i blixt, jag förstår inte vad alla gnäller över på vintern då dagsljuset försvinner då de ska ta sminkbilder. Visst man kan vräka på lite mer smink än vanligt så inte blixten ska vara alltför skoningslös mot en då det gäller alla färger, men det känns inte alltför jobbigt.

Jaa Satin Taupe verkar vara väldigt poppis, förstår varför! Jag hade nog inte använt den på tex min mamma för den är väldigt skimrig och det skulle bli osmickrande, men gillar den mycket på mig själv :D

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

4 januari 2012 09:22

Ja, jag hade tid över! :)
Tack för ditt långa svar!

 
Michan- Beauty by M

Michan- Beauty by M

4 januari 2012 10:23

Jag ser nog inte fram emot något speciellt. Eller jo! Ska bli intressant att se vad China Glaze har att komma med iår :)
Anchors Away och Island Escape förra året var ju klockrena :)

- Ja den borsten har verkligen blivit en favorit här också.
Jag brukar inte handla på H&M, av etiska skäl. Men kunde inte låta bli när jag såg den :)

http://texasplays.blogg.se

Fanny Spjut

4 januari 2012 10:50

Jag har aldrig provat något från
China Glaze, men jag vill gärna det!

Ja, H&M är ju inte så etiskt.
Min storebror sa en gång att
alla som handlar där kommer
att hamna i helvetet när dem dör!
Hahaha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards