Direktlänk till inlägg 19 april 2012

För trött för att blogga

Av Fanny Spjut - 19 april 2012 19:34

Förlåt, förlåt, förlåt

för att jag inte har bloggat på länge!

Jag har varit för trött igen.

Jag har knappt orkat sminka mig.


Dessutom har jag varit dålig på att läsa mina favoritbloggar.

Faktum är att jag knappt har varit online den sista tiden.

Jag har mest suttit och ritat framför diverse tv-serier.


Så jag har mycket att ta igen.

Jag ska börja med att försöka komma ifatt

med att läsa bloggar och när jag har lite mer energi

ska jag försöka mig på att sminka mig och pilla med min egen blogg.


Vi hörs!

 
 
Jessica

Jessica

19 april 2012 21:39

Känner igen mig! Har inte skrivit ett ordentligt inlägg på över en vecka, och sist jag skrev regelbundet var länge sen! Men skola, jobb, träning och fritid tar över allt. Idag bytade jag t.ex nagellack för första gången på en vecka, och jag bytar varannan dag annars typ.. :)

http://anderssonpaulsson.blogg.se

Fanny Spjut

20 april 2012 12:28

Jag har varit trött hela hösten,
vintern och våren! Det är så trist
när man hamnar i en sån period.
Nu hoppas jag på bättre väder,
då tror jag att det blir bra igen.
Jag längtar till sommaren!

 
Hanna

Hanna

19 april 2012 22:03

Sv: Jaa Undercurrent var jättefin! Väldigt mjuk i konsistensen så man måste fästa den med något, men då man gjort det sitter den som berget!

Royale är ju så fin, men hopplös att sudda ut, det är inte värt det -_-. Crystal tillhör dock permanenta sortimentet.

Poison Plum MÅSTE man ha, pigmentet är helt underbara! Skuggan är dock lite hård i konsistensen men då man väl fått upp mycket färg på borsten är den så fin!.

Jag har tyvärr ingen information i mitt presshäfte om vad varje skugga heter, såg först vad skuggorna hette då jag kikade på baksidan av paletten :(.

http://hannaogren.blogg.se

Fanny Spjut

20 april 2012 12:26

Tack ändå! :)
Jag är sugen på Dynamic Duo 3.
Jag hoppas på mycket pengar när jag fyller år,
då har jag nog råd att köpa den!

 
Johanna Djerf

Johanna Djerf

20 april 2012 16:45

Jag tycker det är extra kul när ni lämnar bloggadressen, då jag gärna klickar in på bloggen för att se vilka ni är :)

http://daisybeauty.com/web/johanna

 
Johanna Djerf

Johanna Djerf

20 april 2012 16:45

fina make uper du gör förresten! :)

http://daisybeauty.com/web/johanna

Fanny Spjut

21 april 2012 09:37

Tack så mycket! :D
Jag är inte jätteduktig,
mest en glad amatör.
Men jag brinner verkligen för smink!

 
Michan- Beauty by M

Michan- Beauty by M

22 april 2012 14:33

-Jag hade heller aldrig testat luktlack förens det dök upp i brevlådan.
Men det var en glad överraskning. Doftar lite syntetiskt kanske,men fortfarande gott :D

http://beautybym.se

 
Wysteriia

Wysteriia

24 april 2012 15:49

Orkar man inte så orkar man inte :) Kan vara bra med en paus från bloggvärlden ibland :)

http://Wysteriiasblogg.se

 
Hanna

Hanna

25 april 2012 00:54

Sv: Tack så mycket! Jag gillar läppstiftet, trodde verkligen inte jag skulle göra det xD

http://hannaogren.blogg.se

 
Jessica

Jessica

6 maj 2012 20:33

Tack för din omtanke, den behövdes verkligen!
Hoppas du får ha din Sabrina länge till, jag har i alla fall Flingan och Molly fortfarande, men på två olika ställen... <3

http://anderssonpaulsson.blogg.se

 
Jessica

Jessica

7 maj 2012 21:08

Tack! Silver är fint, men ganska svårt att bära för vissa.
Älskar att markera globlinjen, men ibland så skippar jag det.. Synd när man inte ser den fina sminkningen man gjort... Men det får man leva med och lära sig att jobba med! :)

Älskar reaprodukter, men är så grymt seg på att hinna testa alla lack.. Köpte säkert 15 nya rea-lack i vintras och har testat långt ifrån alla, plus så fick jag några i julklapp..

De är verkligen jättefina, ska försöka använda något av dem snart! :)

http://anderssonpaulsson.blogg.se

Fanny Spjut

8 maj 2012 09:52

Jag köpte också massor av realack på vinterrean. :)
Förra månaden gjorde jag ett riktigt klipp.
På ICA-Maxi hade dem en "lackfestival".
Dem sålde Depend-lack för 12 kronor st,
eller ta 3 betala för 2.
3 Depend-lack för 24 spänn istället
för 1 för 25...Nice!
Jag kom hem med 12 nya lack! :D

 
Jessica

Jessica

13 maj 2012 22:13

Många har skrivit att Maxi i deras hemstad inte har märket så det är kanske bara Maxi i Helsingborg som har tagit in det, som överksott eller något eftersom det såldes så billigt. Jag gillar i alla fall deras produkter! :)

http://anderssonpaulsson.blogg.se

Fanny Spjut

14 maj 2012 18:42

Maxis sortiment varierar tydligen
mycket i olika städer.
Jag har hört att Norrköping har
en del märken som andra inte har. :)
Jag gillar att handla skönhetsgunk
på Maxi (billigt!) så
jag hoppas att dem får in ännu mer
märken. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Spjut - 7 oktober 2012 17:11


Ikväll börjar äntligen säsong 2 av dokusåpan "Face Off", där 14 deltagare tävlar om att bli makeup artist inom film. Riktigt lärorikt och inspirerande! Kul om man intresserad av film och specialeffekter. Är det någon som ska titta? Det tänk...

Av Fanny Spjut - 4 oktober 2012 18:21

Nu har jag "snabbt" internet igen, så nu kan jag lägga upp bilder. Jag ska försöka börja uppdatera ofta. Men om just nu är jag i en trött period, så det kanske inte blir så mycket inlägg. Jag känner mig inte så inspirerad nu, men jag vill...

Av Fanny Spjut - 16 september 2012 19:41

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag får väl skylla på att hastigheten på mitt mobila bredband har halverats (pga för mycket Youtube-tittande, haha!). Det betyder att jag inte kan lägga in bilder. Och en sminkblogg utan bilder är ju int...

Av Fanny Spjut - 6 september 2012 15:34

Här är bilder och lite mer information om produkterna i Marilyn Monroe-kollektionen från MAC. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa, jag måste nog titta på swatches först. Sedan är det ju som sagt inte säkert att Kicks.se får in a...

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55


Det är väl ingen som har missat den superhypade höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC? MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010. Ni får räkna...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards