Alla inlägg den 4 september 2012

Av Fanny Spjut - 4 september 2012 22:55

Det är väl ingen som har missat den superhypade

höstkollektionen med Marilyn Monroe-tema från MAC?

MAC Marilyn Monroe Collection spås bli lika populär som den hyllade

höstkollektion med Disneyskurkar, Venomous Villains från 2010.

Ni får räkna med att sminket kommer att sälja slut snabbt.

Ser ni något fån kollektionen som ni vill ha är det alltså inte läge att vela.

Jag kommer att handla från Kicks.se eftersom jag inte bor nära en MAC-disk.

Förhoppnings får dem in alla produkter, ibland fattas det ju smink.

Jag kommer att bevaka webbshopen som en hök

eftersom release-datumet inte alltid stämmer.

Sedan gäller det att klicka hem grejerna så fort som möjligt.





     

Snygga förpackningar!     


Produktbilder och mer information kommer snart!


Av Fanny Spjut - 4 september 2012 20:40

Jag har fortfarande ingen ny EOTD på gång.

Jag måste verkligen få tummen ur och fixa en...

Tills dess lägger jag upp lite gamla sminkningar.


Här är en look från augusti 2011.

Jag är inte så jättestolt över den.

Den är liksom inget särskilt...

Det är en väldigt enkel mejk,

med bara några få skuggor.

Lite för enkel om ni frågar mig.


Men nyansen på skuggan är i alla fall snygg!

Dock kommer jag inte ihåg vilken skugga jag har använt.

Det var mer än ett år sedan jag gjorde den här sminkningen

och jag skrev aldrig upp produkterna.


Så det är alltså mest för den vackra grå skuggan

som jag lägger upp den här bilden igen.

Och för att jag är för lat för att fixa en ny, haha...


Notera den blå mascaran!        


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards